Beste bewoners,
Het weer blijft nog wat wisselvallig, maar in de wijk zitten we gelukkig niet stil. We maken weer mooie stappen in de uitvoering van de werkzaamheden. In deze update nemen wij u mee in de voortgang.
Werkvak IJssellaan
Goed nieuws: het werkvak in de IJssellaan is deze week weer opengesteld voor al het verkeer. Dat betekent dat u vanaf de Karnemelkssloot weer de Burgemeester Martenssingel kunt bereiken. Hiermee verbetert de bereikbaarheid in de wijk aanzienlijk.
Nieuwe fase IJssellaan / De Kwekerij
Inmiddels zijn wij gestart in een nieuw werkvak aan de IJssellaan en De Kwekerij. Begin van deze week zijn we begonnen met het opbreken van de bestaande verharding. Vanaf dinsdag 7 april starten wij met de rioolwerkzaamheden. De werkzaamheden in deze fase zullen naar verwachting duren tot omstreeks 5 mei.
Zoals altijd beginnen we met het verwijderen van de oude bestrating, waarna we het riool vervangen. Aansluitend bouwen we de straat weer op naar de nieuwe situatie.
Werkvak Burgemeester Martenssingel / F.W. Reitzstraat (fase 16)
In dit werkvak zijn we volop bezig met het straatwerk. De verwachting is dat de kruising van de F.W. Reitzstraat met de Burgemeester Martenssingel eind week 15 gereed is. Daarmee komt ook dit gedeelte weer dichter bij de definitieve situatie.