Beste bewoners,
Na de warme dagen is er flink wat regen gevallen deze week. Dat zorgt voor wat verkoeling, maar ook een natte werkvloer. Gelukkig kunnen we goed doorwerken.
IJssellaan fase 15B en 15c
Heeft u al gezien dat voor een groot gedeelte de stoep erin ligt? We zijn druk bezig met het leggen van de stoepen en parkeervakken. Daarna leggen we de bestrating aan. We doen er alles aan om in een korte tijd zoveel mogelijk te bereiken.
Wist u dat wij altijd van buiten naar binnen werken? We beginnen met het aanleggen van de stoep, dan de parkeervakken en als laatst de rijbaan. Dit doen we zodat we niet over de nieuwe bestrating hoeven te rijden tijdens onze werkzaamheden. Zo blijft de straat als nieuw voor u als bewoner!
Als alles volgens planning verloopt, ronden wij hier medio week 25 het eerste gedeelte van de IJssellaan af (tussen de Kwekerij en huisnummer 215).
Groenvakken
Zoals vorige week gemeld in de update in de app, hebben wij deze week de groenvakken geschoffeld op de IJssellaan vanaf de Karnemelksloot tot Cafetaria Willy, de Dijkstraat en De La Reylaan. In november dit jaar komen daar de nieuwe bomen te staan. De ‘Malus’ is het type boom wat wordt aangebracht. De Malus is een sierappelboom en staat bekend om onder andere de witte/roze bloesem in het voorjaar en het feit dat er veel bijen en andere insecten op afkomen. In het najaar, dus na de bloei, verschijnen er kleine sierappeltjes. Hier komen dan met name vogels op af. Zo houden we de wijk lekker groen!
Geveltuintjes
Vorige week hebben we in de app update al laten weten dat we voor u terug willen komen als u bent vergeten aan te melden voor de geveltuintjes. Zoals we vorige week hebben laten weten in de app update hebben we veel aanmeldingen ontvangen voor de geveltuintjes. Bent u vergeten zich aan te melden voor een geveltuintje? Spreek onze jongens buiten even aan of neem contact met ons op, dan komen we als service bij speciaal bij u terug!
We wensen u een fijne week toe!