Weekupdate 10 april

Geschreven op 10/04/2026
Team Jos Scholman

Beste bewoners,
De paasdagen zijn weer achter de rug. We hopen dat iedereen heeft genoten en dat alle eieren zijn gevonden. Sinds Pasen is het heerlijk weer en dat zorgt voor een fijne sfeer in de wijk. Hopelijk zet dit mooie weer door. In deze update nemen wij u mee in de werkzaamheden.

Graag trappen wij af met de bewoners bedanken van het noordelijk deel van de IJssellaan! Onder het genot van een drankje en een hapje hebben wij vrijdag 27 maart gevierd dat onze werkzaamheden in dit gedeelte erop zitten. We komen de aankomende periode wel nog terug om her en der geveltuintjes aan te brengen. Dat plannen wij om onze andere werkzaamheden heen. Ontzettend leuk dat dit door de bewoners is georganiseerd. Daar doen we het voor. Het was een succes!

Via deze weg nogmaals hartelijk dank voor deze leuke middag.

Werkvak fase 16A – Burgemeester Martenssingel
Hier zijn onze bestratingswerkzaamheden in volle gang! Inmiddels liggen de stoepen op hun plek en zijn ook de parkeervakken zichtbaar. Dat betekent dat we nu toe zijn aan het bestraten van de rijbaan. Ook volgende week werken we hier nog hard aan.

Om de bereikbaarheid te verbeteren in de wijk, werken we hard aan het realiseren van het kruisingsvlak met de F.W. Reitzstraat. Vandaag einde dag stellen we dit open voor al het verkeer.

Werkvak fase 15A - IJssellaan
Hier werkt onze rioolploeg aan het leggen van het nieuwe hemelwaterriool. We verwachten dinsdag 21 april deze werkzaamheden af te ronden. Dit is natuurlijk als alles volgens planning verloopt.

Zodra het riool op zijn plek ligt, beginnen we weer met het opbouwen van de straat.