Weekupdate 15 mei

Geschreven op 15/05/2026
Team Jos Scholman

Beste bewoners,
Deze week staat in het teken van Hemelvaart. De kans is groot dat veel mensen genieten van een lang weekend. Het weer laat zich ondertussen nog van een frisse kant zien, met lage temperaturen en de nodige regen. In deze update praten wij u graag bij over de werkzaamheden.

Werkzaamheden fase 19D – Burgemeester Martensstraat
Onze werkzaamheden hier zitten erop! Sinds vrijdag 8 mei is de Burgemeester Martensstraat weer bereikbaar voor al het verkeer en geldt op de Fluwelensingel weer de originele verkeerssituatie.

Door het harde werken van onze ploegen is het werk hier één week eerder dan gepland afgerond!

Start IJssellaan fase 15B en 15C
Aanstaande maandag 18 mei starten wij met onze werkzaamheden in fase 15B en fase 15C van de IJssellaan. De aanwonenden hebben hier vorige week de bewonersbrief over ontvangen.

Het is u vast al opgevallen dat de stoep inmiddels is verwijderd. Dit is ter voorbereiding op de werkzaamheden van volgende week. De bypass naar De Kwekerij verwijderen wij ook aanstaande maandag 18 mei. Vanaf dat moment is De Kwekerij weer bereikbaar vanaf de F.W. Reitzstraat.

Via deze weg willen we extra benadrukken dat maandag 18 mei vóór 07.00 uur alle auto’s buiten het werkvak moeten staan. Auto’s of andere voertuigen die op dat moment nog binnen het werkvak staan, moeten we helaas laten wegslepen. Deze kosten zijn voor eigen rekening en bedraagt maar liefs € 425. Houd u dus aan de parkeerverboden!