Beste bewoners,
Het wereldkampioenschap voetbal is van start gegaan! Juicht u ook voor Oranje?
IJssellaan fase 15B en fase 15C
Onze rioolwerkzaamheden gaan hier onverminderd door! Naar verwachting is onze rioolploeg gereed met de rioolwerkzaamheden op vrijdag 19 juni, dus dat komt al snel dichterbij! Zoals u weet, werken wij in een treintje. De straatploeg komt dus achter de rioolploeg aan. Zij werken vanaf De Kwekerij noordelijk richting de Burgemeester Martenssingel. Een gedeelte van de stoep en parkeervakken liggen al op hun plek. We zien de IJssellaan sterk verbeteren en zijn trots op het resultaat tot nu toe. Hopelijk vindt u het ook mooi!
Start nieuwe werkvakken: fase 16D en 19A
Maandag 22 juni starten wij in twee nieuwe werkvakken; fase 16D en 19A. Deze fases liggen naast elkaar en pakken wij aan als één fase. Het gaat hier om de kruising bij cafetaria Willy / Burgemeester Martenssingel richting de parkeerplaats Klein Amerika. De bouwvak komt al snel dichterbij. Onze laatste werkdag is op donderdag 16 juli. We doen hard ons best om deze fases af te ronden voor de bouwvak. Als dat niet lukt, brengen wij tijdelijke noodverharding aan zodat er tijdens onze vakantie geen open werkvakken zijn. Dat is wel zo veilig!









