Beste bewoners,
Het weer is nog wat wisselvallig, maar de temperatuur loopt langzaam op. De lente is duidelijk in aantocht. In deze update vertellen wij u graag hoe het gaat met de werkzaamheden.
Werkzaamheden IJssellaan
Wij zijn hier volop bezig met het opbouwen van de IJssellaan! We schieten mooi op. Inmiddels liggen de stoepen en parkeervakken al op hun plek. Dat betekent dat we nu bezig zijn aan de laatste fasen in het bestraten; de rijbaan. Deze kost het ook meeste tijd om de bestrating aan te brengen. De verwachting is nog steeds dat we vrijdag 27 maart einde dag het laatste stuk van dit gedeelte van de IJssellaan openstellen voor al het verkeer.
Werkzaamheden Burgemeester Martenssingel fase 16A
Hier verlopen onze rioolwerkzaamheden goed! We verwachten dat, als alles volgens planning verloopt, het nieuwe riool op vrijdag 27 maart op zijn plek ligt. Dan begint het opbouwen van de weg en het aanbrengen van de bestrating.
Het rioolwerk op een kruising zorgt altijd voor veel werk. Hier komen namelijk veel riolen samen en moeten we zorgvuldig dit op elkaar laten aansluiten.
Volgend werkvak: fase 15A IJssellaan
Om u alvast een beeld te geven bij ons volgende werkvak, laten wij u dat nu al weten. Dit gaat zijn in fase 15A van de IJssellaan. Het werkvak loopt ongeveer vanaf de IJssellaan huisnummer 235 tot aan de kruising met de Kwekerij. Om de bereikbaarheid te vergroten, leggen we hier een bypass aan.
Naar verwachting starten wij hier medio week 14. Dat is de week van maandag 30 maart.








