Beste bewoners,
Volgende week vieren we Koningsdag en dat zorgt voor een korte werkweek. Het weer werkt goed mee, want de temperaturen zijn hoog en het is heerlijk buiten. Graag praten wij u bij over de voortgang van de werkzaamheden.
Aanstaande werkzaamheden fase 19D – Burgemeester Martensstraat
Op donderdag 30 april om 07.00 uur starten wij in een nieuw werkvak; fase 19D in de Burgemeester Martensstraat. We starten ter hoogte van huisnummer 21 en werken tot de kruising met de Fluwelensingel. De bewoners hebben hier een brief over ontvangen. Zoals eerder gedeeld, is dit een bewerkelijk stuk. Dit komt met name door de vele kabels en leidingen. Wij verwachten dat onze werkzaamheden twee weken duren.
We maken hier de definitieve rioolaansluiting en bestraten het vervolgens dicht met tijdelijke bestrating.
Via deze weg vragen wij u om de auto niet te parkeren daar waar parkeerverboden staan. Op die manier voorkomen we auto’s in ons werkvak wat volledig wordt afgesloten en daarbij de onnodige vertraging die we dan oplopen. Tijdens de afsluiting rijdt u via de Krugerlaan en De la Reylaan weer de wijk in.
Fase 15A – Ijssellaan
Inmiddels ligt het hemelwaterriool op zijn plek! Dat is mooi nieuws natuurlijk. Dat betekent dat we nu hard werken aan het weer opbouwen van de weg. Vervolgens bestraten we het laatste deel. We hopen dit vóór 15 mei af te ronden zodat de aansluiting op De Kwekerij ook weer bereikbaar is.
Doorkijk volgend werkvak
Graag nemen wij u weer mee in het doorkijkje naar het volgende werkvak. Dit zal, wederom, in het zuidelijke deel van de IJssellaan zijn. Het gaat hier om fase 15B en 15C. Omwonenden ontvangen hier binnenkort een brief over.








