Beste bewoners,
Dodenherdenking en Bevrijdingsdag is net achter de rug. Twee bijzondere dagen waarop we stilstaan bij het verleden en onze vrijheid waarderen. In deze update praten wij u graag bij over de voortgang van de werkzaamheden.
Fase 19D – Burgemeester Martensstraat
Onze werkzaamheden in de Burgemeester Martensstraat ronden wij naar verwachting volgende week vrijdag 15 mei aan het einde van de dag af. Onze rioolwerkzaamheden zijn hier nog in volle gang en het nieuwe riool ligt er straks tot ongeveer huisnummer 21 in. Tegelijkertijd zijn we al bezig met het opbouwen van de weg. Dit doen we met tijdelijke bestrating. Op een later moment vervangen we dit voor de definitieve bestrating.
De Fluwelensingel is sinds vrijdag 8 mei weer bereikbaar voor al het verkeer.
Werkzaamheden fase 15A – Ijssellaan
Naar verwachting ronden we ook hier onze werkzaamheden volgende week vrijdag 15 mei af. Onze werkzaamheden bestaan nu nog aan het aanbrengen van de bestrating. Dan rijden de bewoners die gebruikmaken van de inrit naar De Kwekerij via de F.W. Reitzstraat weer zonder problemen in.
We gaan ook de eerste voorbereidingen treffen voor de start van fase 15B en fase 15C, wederom in de IJssellaan. Denk daarbij aan bijvoorbeeld verkeersverboden. Deze werkvakken starten vanaf de inrit naar De Kwekerij en eindigen bij de kruising met de Burgemeester Martenssingel.












